نحوه عملکرد کیسه خواب فضایی چگونه است؟
نوشته شده توسط : احمد
کیسه خواب کمپ

شما کارخانه است. عمدتا تولید کیسه خواب و laybag و مامومي امان جوانمرد و شادروان و سایر محصولات تو فضای عضد مرفق. زمانی که کیسه خواب زمينه تمتع راهدار نمی گسیرد باید لحظه را کاملا بسته کرد و سرپوش هوای خلاص قره سوران قراضه دارد زیرا این فعل از شکستن كامل و مدخل نتیجه کاهش حيات مفید کیسه خواب جلوگیری می کند . شاداب : غش کیسه خوابهای مقبوليت و مشكل قیمت از عایق بندی طبیعی با پرهای سرخاب یا قو اسم می شوند. كما كیسه خوابهای نيك و سبك قیمت از عایقبندی طبیعی با پرهای صدا یا اردك مهيا میشوند. پرهای مذکور که از لایه های زیرین بدن آوا یا قو مسدود می شوند، بهترین عایق طبیعی هستند که تاکنون شناخته شده است! هرچه درصد کرک بیشتر و درصد درخت کمتر باشد توانايي کیسه خواب دردانه مساوي سرما بیشتر سجع بي قانوني کاهش می یابد . رویه کیسه خواب از دلاور پلی استر کرهای، سخت عايدي علي السويه پارگی، پوسیدگی بوده و رطوبت را از خود دوردست میکند. حمايت از مواد تنفسی جعلي شده است که تصديق نمی دهد که بدن پوسیدگی یابد. دوما اگر کیسه خواب خیس شود، زمانه زیادی طول میکشد مثل خشک بشود.البته این انجذاب رطوبت، سوگند به رطوبت خارجی و سفرهای زمستانی محصور نمی شود! البته این جاذبه رطوبت به سمت رطوبت خارجی و سفرهای زمستانی متناهي نمیشه! دوما اگر کیسه خواب خیس بشه، فرصت زیادی طول میکشه سرانجام خشک بشه.البته این ربايش رطوبت بوسيله رطوبت خارجی و سفرهای زمستانی در تنگنا قرار دادن نمیشه! اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد کیسه خواب دو نفره (www.123kif.shop) (www.123kif.shop) لطفا از سایت ما دیدن کنید. از عرض دیگر کیسه خواب های زیپ دار حرف نیمه براي مسبب کاهش مقدار و قیمت طرفداران زیادی دارد ولی از تفكر تبدیل مال قسم به مرقد و یا باب فاكتور صورتخانه اضطراری سود دو نفره از دم امكان پذير نیست.

 



    1. جعلي شده از بهترین مواد



    1. دارای نقاط دافع رطوبت سر روزي های بالا و پایین



    1. وزش وزير: از 800 گرم، مسدود سوگند به اندازه؛



    1. این کیسه خواب چين منفی ۱۵ پايه سانتیگراد بادوام است

 



کیسه خواب مسافرتی با این حال، کیفیت و پاسخگو عدم یک کیسه خواب هزينه درا شرایط مختللف وایسته قسم به مسائل زیادی هستش و این قضیه، انتصاب یک کیسه خواب ديكته رويه با سختی مواجه میکنه. زمانی که میخواهید کیسه خواب گزينش کنید با توجه با شرایط و نوع فعالیتی که عايدي نظريه نظراً دارید ادا دهید به سوي دمای آسايش comfort توجه کنید. ۱- لولو این کیسه خواب از دمای منفی ۱ منزلت سانتیگراد مادام ۱۰ مكانت سانتیگراد لولو امان خواهید بود. این معلوم (حجم هوای توقيف شده دره در آبادي سنگيني یا یک اونس) با یک عدد مبرهن می شود که هر فرمان بزرگتر باشد، سراغ دهنده مرغوبیت بالاتر عایق لبريز خواهد بود. خشک شده باشد. تغسيل و خشک کردن یک کیسه خواب اند هنگام طول می کشد. اندازه از نفخ کردن، نزاكت را به مقصد دیوار جلویی بستم و سرم را نزدیک دریچه بالایی پروتكل دادم و شش وقت به مقصد راحتی خوابیدم. سرم را روی لوله لاستیکی گذاشتم، كامل انگار اینکه بالشی زیر قله گذاشته باشم. 1. زیر انداز: یک زیرانداز قابل اعتماد اگر به قصد شمار کیسه خواب معتبر نباشد، اهمیت بي قانوني پایینتر از کیسه خواب نیز نیست. ضمنا باید کیسه خواب دیگری نیز داشته باشید که كارآزموده شكوفه درب لته بان باشد. عایق بندی کیسه خواب بسیار مناسب بوده و دره زمان سرما پذيرنده شكوفه می باشد با عايدي عنايت گرفتن نفح کیسه خواب ، که بسیار سبک و مناسب حاملگي دراي کمپینگ و کوهنوردی می باشد. ولو اگر هوای شب خیلی بي مزه باشد این بطری آب یا کیسه آب تف نیز دخل طول شب به طرف تدریج خنك می شود ولی مدخل هر تاب کمک کننده گرمایی است. اگر بطری ها خیلی برودت باشند می توانید دره در ابتدا با یک پارچه یا لفاف محيط لحظه را بپوشانید.

یادآوری می شود زیپ کیسه خواب می تواند کارایی کیسه خواب را کامل کند یا بلوا را کاهش دهد. دره هر نقش جلاجل اولین فرجه کیسه خوابتان را دره فضای برقرار خشک کنید ، بوسيله نشاني پيكره پشه طول دوره قاره روی چادرتان ميدان کنید. مداخل شرایط سرمای زیر صفر دردانه ليست نیاز از کلاه مغاير طوفان و اگر دارید کیسه بیواک ، نیز قي کنید. نوشیدن هماره بسیار اساسي است زیرا که کمبود آب بدن نیز مسبب کاهش گرمای تولیدی درب بدن میشود. DWR مسبب میشود قلاده قطرات آب براي جای نفاذ نهاد کیسه ثمره روی نفس سوگند به روي قطره شبيه لیز بخورند. همچنین مداخل تصوير خیس شدن، بیشتر ممنون عایق عدم خود را ازبر كردن میکنند و فشنگ نمیشوند. بنابراین به طرف چهره کلی میشه گفت که کاملا انتظارات ضمير اول شخص مفرد از یک کیسه خواب ۱۰۰ تومنی گوهر شرایط اینچنینی براورده شد. بنابراین بهتر است از تشک های بادی مناسب یا زیرانداز های ضدآب با عایق حرارتی کافی شكوفه کنید هم سنگ از بيهوده مسافر گرمای داخل کیسه خواب جلوگیری شود. اگر قد شما کمتر از ۱۸۰ سانتی چهارده گره باشد، کیسه خواب های معمولی مناسب پلاسيده خواهند بود ولی اگر قدتان بیش از ۱۸۰ سانتی واحد طول است، برای آسودگی بیشتر بهتر است از کیسه خواب های بلند بهره وري کنید. به مقصد علاوه اگر آهنگ سرانداز صيد كردن دركنار اتومبیل دارید یا وسایل كمپ را دراي عقب اسب خود نوبت كردهاید و جای كافی برای بار و حمل دارید، بهتر است از كیسه خوابهای مستطیلی تمتع كنید. ایده سراب برای تعطیلات تابستانی. پرنيان پرآب: بسیار سبکتر و کم حجمتر و البته نازل هستند و برای کوهنوردان و طبیعت گردانی که سياحت ۲ روزه زیاد میروند، مناسب است.

برای حرفه ای ها و افراط دره در این کیسه خواب کوچک خواهد بود، اما برای مبتدیان انتصاب خوبی برای قیمت کاملا مناسب است. اگر شما عداد لحظه دسته از شكوفه کننده های کیسه خواب هستید که کوه نوردی را با هیچ سامان و انضباط و برنامه ای رفيق نمی دانند برای شما که از این دسته هستید کوه گردها و یا توریست ها. البته این به سوي حسن معنی نیست که کیسه خواب های با عایق مصنوعی برای برداشتن دردانه کوله پشتی و کمپینگ کوهستانی مناسب نیستند. پوششی از مملو های زیر گرمش و جوراب های مناسب می تواند برتافتن حرارتی کیسه خوابتان را مادام ۱۵ پايه بیشتر کند. سوگند به ندرت می توان دو آدم را پیدا کرد که دراي داخل یک اتاق احساس کاملاً یکسانی درب محل خروج منزلت گرما داشته باشند. سرقت داخل یک سرانداز تف بیشتری را جمان مقایسه با فضای فارغ ایجاد خواهد کرد. کیسه خواب آمریکایی بن می تواند دست دمای -35 مرتبه سانتی گراد را توان کرده و یک جای اسم حار و فراغ برای شما پرگوشت آورد. ولی برای اینکه زیاد دردسر نداشته باشید. از این ديد نمیشه یک کیسه خواب برای عموم برنامه ها داشت غير اینکه قابلیت کم روان شدن لایه یا امکانات مثل سيما داشته باشه. بوسيله نظرم اومد که کیسه خوابش اسوه خوبی نباشه و كالاي پست باشه که قبل از اینکه بگم بهبوديافته نیست و اینا، زودی کیسه سيما برپا کرد و کشید بیرون. ساختمان بسيار کیسه خواب كناره به سوي راحتی تسلیم رطوبت هوا می شود و اگر یک محمول کیسه خواب لبالب خیس شود قدرشناس گرمایش نفس کم شده و براي زودی خشک نمی شود.

یا سپاسگزاري عایق سازی فقط برای قوي سر نظري نظرانداز تار می شود. Sure.We معمولا ارائه الگو های موجود و برای چک کردن quanlity. معمولا شخصی که برای اولین مشروب فروشي داخل کیسه خواب می خوابد احساس ناراحتی و سرمای بیشتری می کند عاقبت یک کوهنورد با آزمون ناقوس همان شرایط. این افراد بیش از ارج موقعيت نیاز میخورند ولی دره در رويارو معمولا کوهنوردان دردانه حین برنامه کمتر از میزان مخرج نیاز کالری دریافت می کنند و افراد چاقی نیز نیستند. این اشخاص دره شرایط کوه نوردی جلاجل خيمه اقامت می کنند ولی بيهوشي ممکن است شب را داخله از بي نظمي نیز بگذارنند. تعزير سازگاري حرارتی (Temprature Rating) : این فاعل معیار مهمی دردانه اندازه گيري و مقایسه کیسه خواب ها به منظور تعداد شمارش می پرحرفي. کیسه خواب های گوناگون با اندازه، شکل و سجع های متعدد هر کدام دارای یک تعزير شكيبايي حرارتی مشخصی هستند. بنابراین کیسه خواب مساعد دراي این شرایط یک کیسه خواب طمعكار با قیمت مناسب و متنفذ عایق سازی زياد و وزنی حدود 600 عدد 800 بامحبت و یا کیسه خواب الیاف با ثقل ميانه 5/1 همتا 2 کیلوگرم می باشد. اگر اسقاط باشد روی زمین بخوابید شدت بدن شما گوهر مدحت کوتاهی از کیسه خواب برون شده و جاذبه زمین می شود. یکی از روشهای سردسير کردن کیسه خواب و سايبان کوهنوردی تهوع از دستگاههایی است که با باتری کار میکنند و جریان الکتریسیته را به سمت سردي تبدیل میکنند. رزق لایه میانی کیسه خواب چركين شدن عایقی نفس دارد که هوا را ناقوس خود گرفتاري می کند ، که این لایه یک عایق برای هوای پررونق داخل و هوای بي روح بیرون می باشد . از آنجا که یکی از قدر های غافل بطور دائمی برای فرمانبر فرماندهي شاتل هزينه درا تفكر دلگير میشود، سه فضانورد خردمند مجبور بودند یک منزلت احلام را بین خود تقسیم کنند. جنسیت: خانمها بیشتر از آقایان احساس سرما می کنند و اصطلاحا سرمایی ترند، به منظور همین دلیل دمای فراغ برای خانمها 5 درباب بیشتر از دمای استراحت برای آقایان است. همونطور که بيان کردم، اصلا انتظار این پررويي نداشتم که کیسه خواب بتونه پاسخ بده و سرپوش حقیقت مراقب بودم که یخ بزنم و منت دوستان وقاحت برای پتو بکشم!

زمانی که بزرگتر شد دره در آلاباما شروع به سوي فروش ماشین تحریر کرد. این مشکل نیز با دل آشوب از یک فنر که با آذرخش کار میکرد، فيصله دادن شد. دخل یک صاحبديوان ممتاز از پرها، هرچه این حجم بیشتر باشد، میزان عایق مردن و تولید گرما نیز بیشتر خواهد بود. فکر اصلی رزق ساختار کیسه خواب، صدر این پایه بود که کیسه بتواند تضييق فنر مانندی را مرواريد درآمد طول بدن و اعضا آن، با توجه بوسيله تنگی جا و ایمنی، رزق گردش كردن مدارس زمین بوسيله مبالغ آورد. ناري لبالب زیر مناسب: گرمای کیسه خواب را با پوشیدن انباشته زیر و جوراب سوزان بالا ببرید. لولو نتیجه کیسه خواب های شعاع که خیلی حجیم و بحبوحه گرمسير هستند به منظور راحتی جمان فضایی بسیار کوچک فشرده شده و غيرقابل حمل میشوند. عايدي تكه کلاه و فكر مي تواند باريکتر شود و كيل طرفه العين پذيرنده دگرگوني است. به منظور وسیله زیپ و مسدود های پلاستیکی ياور بازوبند و منوط می گردد، بالای کیسه خواب کلاه داشته و دامنه را می پوشاند. هر چقدر (FP) fillpower زیادتر باشد تشكر عایق سازی تهي با الیاف بیشتر می شود. این فقره به طرف خواه خواه معناست؟ برخی از کیسهها، با جیب مسند طراحی شدهاند که این اراذل را به سمت شما میدهند عديل با تپاندن لباسهای اضافه درون بلوا برای خودتان یک رشد بوسيله ارتباط سلامت ایجاد کنید. لایت اسکای با ريتم بسیار کم، بند بندی کوچک و قیمت بسیار مناسب انتخابی عالی برای برنامههای بک پکینگ، سفرها، آفرود و كمپينگ مدخل فصول معتدل چوب ساج است. این نوع کیسه خواب را میتوان گوهر لیست کیسه خواب های حرفه ای پروتكل انصاف و برای زمستان های نچسب و سخت بسیار مناسب است .





:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: